El hashtag #sinpreguntasnocobertura s'ha convertit en un autèntic fenomen a Twitter i ja és trending topic (paraula clau més usada a la xarxa). El tema posat a debat és si els mitjans de comunicació han d'informar sobre actes convocats per dirigents polítics en què no s'admetin preguntes dels periodistes.
El professor de Ciència Política i col·laborador d'EL PERIÓDICO, entre altres mitjans, Antón Losada va iniciar el moviment a l'escriure al seu perfil: "Acceptem que no debatin, ens empassem que no responguin preguntes, publicitem... I després ens queixem dels polítics".
A partir d'aquí diversos periodistes i directors de mitjans --entre altres, Enric Hernández, director d'EL PERIÓDICO DE CATALUNYA; Alberto Pozas, director d'Interviú; com la resta de mitjans de Grupo Zeta; Casimiro García Badillo, vicedirector d'El Mundo; Júlia Otero, directora del magazín d'Onda Cero Julia a l'Onda; Jesús Maraña, director del diari Público; Antonio Hernández-Rodicio, director d'Informatius de la Cadena SER i el seu antecessor en el càrrec, Rodolfo Irago i Carlos Fonseca, periodista del Confidencial-- es van sumar a la crítica i han posat en marxa un compromís per no donar cobertura a intervencions de polítics en què no s'admetin preguntes.