En meitat de processos de reestructuració i de retallada de despeses, les plataformes de ‘streaming’ semblen haver decidit recolzar-se més que mai en marques conegudes, en franquícies ja conegudes o per desenvolupar. És la seva resposta a la incertesa sobre la recessió de l’economia nord-americana; també, una forma de buscar la fidelització, tot i que ni tan sols comptar amb marques com Star Wars i Marvel va evitar a Disney+ la seva primera pèrdua de subscriptors (2,4 milions) en els últims tres mesos del 2022.
PAISATGE AUDIOVISUAL
L’‘streaming’ s’agafa a les franquícies per aixecar el cap
En dies d’incertesa econòmica, les plataformes desenvolupen nous universos a partir de marques conegudes com ara ‘Dexter’, ‘Billions’ o ‘Tomb raider’
El més llegit
- Itàlia dona la raó a Juana Rivas després de separar els seus fills
- Marta Carmona: "Col·locar un futbolí en una oficina per desestressar és una burla"
- El Barça es fa trampes
- El PSOE frena el debat sobre Sánchez mentre s’escampa la idea que dimitirà
- La Seguretat Social enviarà aquesta carta a milions d’espanyols