En meitat de processos de reestructuració i de retallada de despeses, les plataformes de ‘streaming’ semblen haver decidit recolzar-se més que mai en marques conegudes, en franquícies ja conegudes o per desenvolupar. És la seva resposta a la incertesa sobre la recessió de l’economia nord-americana; també, una forma de buscar la fidelització, tot i que ni tan sols comptar amb marques com Star Wars i Marvel va evitar a Disney+ la seva primera pèrdua de subscriptors (2,4 milions) en els últims tres mesos del 2022.
PAISATGE AUDIOVISUAL
L’‘streaming’ s’agafa a les franquícies per aixecar el cap
En dies d’incertesa econòmica, les plataformes desenvolupen nous universos a partir de marques conegudes com ara ‘Dexter’, ‘Billions’ o ‘Tomb raider’
El més llegit
- Sancionada una treballadora per fingir que era muda i cobrar durant 16 anys una pensió
- Professors de ciències amenacen amb no corregir els exàmens de la Selectivitat si Educació no rectifica la fusió de matèries
- Laporta i el seu soci moldau activen "una mina d’or"
- La dona morta al riu Hudson junt amb els seus tres fills és Mercè Camprubí Montal, neta i besneta de presidents del Barça
- Guillermo Mattioli, degà del Col·legi Oficial de Psicològia de Catalunya: "El missatge de Marian Rojas Estapé és fals i cruel"