En meitat de processos de reestructuració i de retallada de despeses, les plataformes de ‘streaming’ semblen haver decidit recolzar-se més que mai en marques conegudes, en franquícies ja conegudes o per desenvolupar. És la seva resposta a la incertesa sobre la recessió de l’economia nord-americana; també, una forma de buscar la fidelització, tot i que ni tan sols comptar amb marques com Star Wars i Marvel va evitar a Disney+ la seva primera pèrdua de subscriptors (2,4 milions) en els últims tres mesos del 2022.
PAISATGE AUDIOVISUAL
L’‘streaming’ s’agafa a les franquícies per aixecar el cap
En dies d’incertesa econòmica, les plataformes desenvolupen nous universos a partir de marques conegudes com ara ‘Dexter’, ‘Billions’ o ‘Tomb raider’

El més llegit
- Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- "Posa’t faldilla i et posaré un 7"
- Resolt un crim 20 anys després a Reus: detinguda per matar l’exparella amb el seu amant per quedar-se la seva empresa