Èxit a Netflix

El fenomen Miércoles Addams: moda gòtica, un ball viral i ¿representació de l’autisme?

Tot just dues setmanes després de la seva estrena, el ‘reboot’ dirigit per Tim Burton i protagonitzat per Jenna Ortega ha acaparat el número 1 en les llistes de Netflix de 83 països i s’ha convertit en una gran influència per als joves fans

NETFLIX INSTAGRAM

‘Miércoles’ va arribar a Netflix el 23 de novembre, i en poc temps ha batut rècords a la plataforma i s’ha convertit en la sèrie de moda. El seu èxit es deu en part a la participació d’un elenc prometedor i encapçalat per Jenna Ortega, actriu en auge des del seu brillant paper protagonista en la sèrie ‘You’. També a la direcció de Tim Burton, qui a més tenia un compte pendent amb els Addams perquè havia d’estar al comandament de la primera pel·lícula però quan el projecte es va posar en marxa ell ja estava ocupat amb ‘Batman Returns’. I, per a què negar-ho, a l’inqüestionable efecte nostàlgic que genera la fosca saga de la família, sobretot per als que es van criar amb ells en els seixanta i els noranta.