Eren temps de la blanca colla de ‘Beverly Hills, 90210’ i Brad Pitt marcant abdominals a ‘Thelma i Louise’, amb barret texà i assecador en mà. Entre finals dels 90 i principis del 2000 una marca, Abercrombie & Fitch, es va convertir en una icona pop combinant els aires de ‘pijo’ universitari de Ralph Lauren amb l’apol·lini erotisme dels anuncis de Calvin Klein.
MÁS PERIÓDICO
Abercrombie & Fitch: la cadena que va utilitzar forçuts blancs com a reclam i ho va pagar car
Netflix relata en un documental la història de la cadena de roba que va utilitzar nois seminus com a reclam i va rebre acusacions de racisme i abús sexual

Temes:
El més llegit
- Com baixar el cortisol: els 10 hàbits bàsics que no pots oblidar
- Màxima assistència a la carrera d’F1 a Montmeló en l’últim «GP d’Espanya» a Barcelona
- Adeu al mite del professor nadiu
- «El salvatgisme d’una minoria de bàrbars»: Dos morts i més de 500 detinguts a França durant les celebracions del PSG
- El zoo de Barcelona projecta reduir espècies i ajuntar-les en àrees que recreïn els seus hàbitats