Eren temps de la blanca colla de ‘Beverly Hills, 90210’ i Brad Pitt marcant abdominals a ‘Thelma i Louise’, amb barret texà i assecador en mà. Entre finals dels 90 i principis del 2000 una marca, Abercrombie & Fitch, es va convertir en una icona pop combinant els aires de ‘pijo’ universitari de Ralph Lauren amb l’apol·lini erotisme dels anuncis de Calvin Klein.
MÁS PERIÓDICO
Abercrombie & Fitch: la cadena que va utilitzar forçuts blancs com a reclam i ho va pagar car
Netflix relata en un documental la història de la cadena de roba que va utilitzar nois seminus com a reclam i va rebre acusacions de racisme i abús sexual
Temes:
El més llegit
- "En surten pocs i van molt buscats"
- ¿T’atreveixes a fer aquest test? 25 preguntes (algunes d’enrevessades) per aconseguir la nacionalitat espanyola
- "Volem que durin més"
- Condemna a una advocada per enganyar l’Associació d’Avis del Bon Pastor
- La rebaixa de la jornada laboral es dilata i apunta a finals d’any