Després d’anunciar la pèrdua de 200.000 subscriptors en el primer trimestre d’aquest any i una caiguda del 28% en les seves accions, Netflix estudia prendre mesures per frenar la caiguda de clients i beneficis, implementant un nou model de subscripció més econòmic. Aquesta nova oferta inclouria anuncis a canvi d’una rebaixa en els costos dels seus serveis, una proposta que ja funciona en altres plataformes com Hulu o HBO Max, que interrompen l’emissió de sèries i pel·lícules per introduir breus pauses publicitàries.
Plans de cara al 2023
¿Què farà Netflix contra la pèrdua de subscriptors i beneficis?
El gegant de l’‘streaming’ ha deixat escapar 200.000 clients en el primer trimestre d’aquest any

El més llegit
- Fetge gras: Isabel Viña explica com revertir-lo i potenciar el ‘detox’
- Barcelona restaura una vil·la romana ‘amagada’ al costat de la Catedral
- Melody, sobre la conciliació familiar i la salut mental: "S'han rigut que necessiti estar amb el meu fill"
- Melody: "S’han burlat de mi i per sobre de tot està la salut mental"
- La L3 del metro de Barcelona s'ampliarà amb 9 noves estacions