problemes de convivència

El Servei de Mediació de Rubí ofereix recolzament a la ciutadania durant el confinament

L'equip del servei segueix operatiu a través del telèfon i del correu electrònic amb l'objectiu de poder resoldre possibles problemes de convivència

image-2

El Servei de Mediació de Rubí continua treballant per garantir la bona convivència a la ciutat i ajudar a resoldre els problemes de relació personal que puguin aparèixer en l’actual situació d’excepcionalitat. 

Tot i que les dependències municipals es troben tancades el públic, l’equip del servei segueix operatiu a través del correu electrònic mediacio_ciutadana@ajrubi.cat i del telèfon de l’Ajuntament: 93 588 70 00 (ext. 4702), de dilluns a divendres, de 9 a 14.30 h.

Ara que l’estat d’alarma decretat pel Govern obliga la ciutadania a estar confinada a casa, és habitual que es produeixin dificultats de relació i comunicació entre persones que comparteixen domicili o entre veïns i veïnes d’una mateixa comunitat. 

Afortunadament, mitjançant una intervenció externa, el Servei de Mediació de l’Ajuntament posa els mitjans perquè aquests conflictes es recondueixin de forma dialogada.

Recomanacions per tractar els conflictes

Des del Servei de Mediació es faciliten els següents consells per prevenir i resoldre possibles conflictes en l’àmbit de la llar o de la comunitat veïnal:

Més notícies de Rubí