En un sector tan potent a Espanya com el tèxtil, que factura uns 40.000 milions d’euros i aporta 19.800 milions al PIB (un 1,62% del total), el problema de la roba falsificada no és un tema menor. Ni per a les grans cadenes, com Zara, Bershka, Mango o H&M, que s’emporten gairebé el 40% del que cada consumidor inverteix a vestir-se, ni per a les marques esportives més populars (i també les més piratejades), ni de bon tros per al petit comerç multimarca, les botigues de tota la vida, que han vist com la competència ha reduït la seva presència dràsticament en el que portem de dècada.
El tèxtil espanyol perd 1.000 milions per les falsificacions
El pirateig de peces de vestir destrueix 11.200 llocs de treball cada any en el sector de la confecció, segons un estudi europeu

El més llegit
- Detenen una parella amb sis primats bebès ocults als genitals
- Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Cops baixos i notícies falses: l’hora del fang abans del conclave
- Richard Gere es passeja per Gràcia
- Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya