El ‘motosharing’ fa el salt a 10 ciutats amb 15.000 vehicles

El desplegament es farà de manera esglaonada després de l’estiu amb la idea d’anar creixent i que en el futur l’oferta se centralitzi des d’una sola app / Podran ser ciclomotors o motos amb motor de potència superior a 4.000 volts

El gener del 2022, encara amb mascaretes en espais tancats, es va presentar el projecte de moto elèctrica compartida d’àmbit metropolità a Barcelona. L’invent va treure el cap a la capital catalana el 2016, però no va ser fins al 2020 que l’ajuntament va convocar un concurs públic per ordenar l’oferta dins de la ciutat. Al juliol venç aquesta concessió i, a partir de llavors, la idea és que la següent contracta, encadenant una amb l’altra, es faci a nivell supramunicipal. L’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB) ja ha publicat les bases reguladores per atorgar llicències, amb la voluntat de convocar un concurs i començar a desplegar el setembre d’aquest mateix any, de manera esglaonada, prop de 15.000 motos elèctriques a 10 ciutats de l’eix Llobregat-Barcelona-Besòs.

Temes:

Barcelona Motos