O tots moros, o tots cristians. El taxi, en la seva batalla contra les VTC, alterna la defensa amb l’atac, i ara és el torn d’una nova ofensiva. El gremi reclamarà al Parlament que estableixi una credencial per als conductors d’empreses com Cabify, Bolt o Uber que inclogui una formació mínima. És a dir, que al marge de la llicència administrativa, que els xòfers, com fan els taxistes, s’hagin d’enfrontar a algun tipus d’examen. I, també, que acreditin un nivell mínim de català. Així, uns i d’altres podrien brandir un coneixement suficient de la ciutat i un ús idoni de la llengua del lloc de cara a donar un millor servei públic.
Els taxistes reclamen que els xòfers de VTC tinguin també el B2 de català
El sector insta el Govern que inclogui la formació obligatòria dels seus competidors en la nova llei de transport en vehicles de fins a nou places
Als conductors professionals que no són taxistes només se’ls demana tenir el carnet de conduir
Una nova normativa, que actualitzi la del 2003, s’hauria d’impulsar aquest mateix trimestre
El més llegit
- El germà de Mercè Camprubí, des de Nova York: "Van marxar junts i amb un somriure a la cara"
- IMATGES | Així seran les noves estacions de l’L8 de FGC a l’Eixample
- Nadons de 80 països ja mosseguen fruites i verdures de cautxú creades per dues germanes barcelonines
- Arriba la borrasca Olivier amb fortes pluges: així afectarà Catalunya
- Miguel Bosé: "No soc ‘woke’, no soc beneit, ni ho seré mai"