Gairebé 30 milions de persones estaven pendents de qualsevol cosa que fes o digués Chiara Ferragni, de 36 anys, una de les influencers de moda més importants del món. El seu nom va aparèixer a la llista Forbes de líders d’opinió a les xarxes socials de menys de 30, després a la de més grans d’aquesta edat i també a la de mares prescriptores: una celebritat global nascuda el 2009 a partir d’un blog anomenat The Blonde Salad. Cada una de les seves publicacions a Instagram sobre tendències sumava milers de comentaris; les grans companyies del luxe se la rifaven per establir col·laboracions que la portaven a facturar xifres de sis zeros, mentre la seva marca pròpia creixia sense parar; el reality show sobre la seva vida familiar a Prime Video va aconseguir milers d’espectadors, i espera una nova temporada.
Llimona & vinagre
Obrint la capsa de Pandoro

Temes:
El més llegit
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- ¿Qui és Ramón Flecha, el catedràtic de la UB acusat d’abús sexual per 14 universitàries?