TikTok té tots els joves –i no tan joves– enganxadíssims. S’ha convertit en la plataforma estrella per a vídeos i moments virals; però també ha passat a tenir un enorme potencial per al màrqueting. La xarxa social té un algoritme molt personalitzat i, per tant, unes comunitats molt específiques que aconsegueixen connectar amb les afinitats de cadascú. I la dels llibres no podia faltar: el famós #Booktok.
L’impuls de #Booktok, clau de l’èxit literari
Els usuaris de TikTok comparteixen en comunitat les novetats literàries i impulsen el futur triomf de les novel·les amb ‘trends’ a la xarxa social i un eficaç efecte crida. Però #Booktok també continua recordant clàssics i insuflant-los nova vida entre els lectors joves
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Sense toros però amb antitaurins
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"
- El robatori de coure és del triple de metres del que va dir el Govern