TikTok té tots els joves –i no tan joves– enganxadíssims. S’ha convertit en la plataforma estrella per a vídeos i moments virals; però també ha passat a tenir un enorme potencial per al màrqueting. La xarxa social té un algoritme molt personalitzat i, per tant, unes comunitats molt específiques que aconsegueixen connectar amb les afinitats de cadascú. I la dels llibres no podia faltar: el famós #Booktok.
L’impuls de #Booktok, clau de l’èxit literari
Els usuaris de TikTok comparteixen en comunitat les novetats literàries i impulsen el futur triomf de les novel·les amb ‘trends’ a la xarxa social i un eficaç efecte crida. Però #Booktok també continua recordant clàssics i insuflant-los nova vida entre els lectors joves

El més llegit
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- Un bebè d'un mes i un home, ferits greus en una nit de Sant Joan amb un miler d'avisos als bombers
- El sense sostre de l'aeroport de Barajas contractat per un empresari va durar tres dies a la feina: "No era el meu. Era molt dur"
- El Govern espanyol complica al BBVA la compra del Sabadell al prohibir la seva fusió fins d’aquí entre tres i cinc anys
- El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat