¿Qui va apaivagar la revolució dels programes musicals a la televisió? Sputnik, La edad de oro i La bola de cristal són referències que es mantenen –i es mantindran, ja l’hi avancem en aquestes primeres línies– immòbils en el passat. Però la tele convencional d’avui guarda per a la música espais residuals, excepte quan es vesteix amb l’uniforme de la competitivitat dels talent shows. Fora d’això, les plataformes acullen multitud de documentals i, ara, també Amazon Prime Video copia la recepta del concurs musical amb la compra d’Operación Triunfo. I la immensitat d’internet dona a cadascú l’opció d’escollir i consumir el contingut audiovisual que li vingui de gust.
La tele convencional relega la música a espais residuals
Els continguts musicals només tenen lloc a la graella quan es tracta de ‘talent shows’, un format competitiu que sí que estimula l’audiència
El més llegit
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Enquesta prohibida de les eleccions a Catalunya: tercer sondeig
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Els súpers amplien l’oferta de plats llestos per menjar ‘in situ’
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti