Va començar com una broma per l’April Fools’, el dia de les innocentades a l’abril, i s’ha convertit en una realitat. La marca de sostenidors Bravissimo ha escoltat les peticions de les seves usuàries i ha creat el matalàs definitiu.
"Estem ocupats desenvolupant un matalàs. Els forats per als pits fan que et puguis relaxar. ¿Qui el vol?" La publicació a les seves xarxes acompanyava un dibuix de com se l’imaginaven. I la reacció va ser comuna: "Tant de bo no fos una broma".
La resposta va ser aclaparadora i la marca va posar fil a l’agulla per respondre a aquesta necessitat com abans millor, de cara a aquest estiu.
"Ens vam adonar que la idea va encantar i que les dones desitjarien que no fos una broma", diu en un comunicat. "Encara que no som experts en matalassos, n’havíem de desenvolupar un".
I aquest va ser el resultat:
L’alegria de les usuàries va desbordar les seves xarxes. Semblava que era l’element més esperat. "¿On has estat tota la meva vida?"
Alguna planeja portar-lo a Espanya durant les seves vacances.
En definitiva, una "gran idea".