Starbucks ens vol oliosos. Llardosos. Ens vol veure enfonsant el nas en el seu nou invent: la línia de begudes Oleato. La idea és senzilla: ¿per què no posem una cullerada d’oli d’oliva als nostres cafès? Dit i fet. La iniciativa se cenyeix, de moment, al mercat italià, però la taca promet expandir-se a altres països. Tic-tac, tic-tac.
Agafa pa i suca
Cafè amb oli, sisplau, per Òscar Broc
És l’última aposta de Starbucks en el mercat italià: la línia de begudes Oleato. Estem tan àvids d’experiències que fins i tot una cosa tan trivial com xarrupar un tallat ha de ser un altre rotllo
Temes:
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"