Starbucks ens vol oliosos. Llardosos. Ens vol veure enfonsant el nas en el seu nou invent: la línia de begudes Oleato. La idea és senzilla: ¿per què no posem una cullerada d’oli d’oliva als nostres cafès? Dit i fet. La iniciativa se cenyeix, de moment, al mercat italià, però la taca promet expandir-se a altres països. Tic-tac, tic-tac.
Agafa pa i suca
Cafè amb oli, sisplau, per Òscar Broc
És l’última aposta de Starbucks en el mercat italià: la línia de begudes Oleato. Estem tan àvids d’experiències que fins i tot una cosa tan trivial com xarrupar un tallat ha de ser un altre rotllo
Temes:
El més llegit
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- El Govern va dubtar de Renfe i va demanar a un alcalde que comprovés si hi havia un tren de Rodalies amb passatgers abandonat a Sant Miquel de Fluvià
- Una diputada de Junts: «La infermera del CAP em va dir que si fos immigrant em donarien cita avui mateix»
- Tornen les pluges a Catalunya: l’avís del Meteocat
- La prolongació de l’L8 ja té totes les obres en marxa