Per als seus anuncis nadalencs, Codorníu ha fitxat l'il·lustrador Conrad Roset, el qual reinterpreta la primera campanya de cartelleria modernista de la història del cava, que el 1898 va revolucionar la publicitat amb artistes com Casas, Utrillo i Junyent. La campanya actual repeteix el lema de l'any passat: Som Codorníu, des de 1551. Roset ha creat dues peces amb un mateix fil conductor: una declinació modernista per al cava Cuveé 1872 i una altra de més femenina per a Anna de Codorníu. La campanya, llançada dijous en diversos països, espera aconseguir més de 420 milions d'impactes, sobretot a la televisió i internet. A la foto, Toni Segarra, de l'agència SCPF; el CEO del grup Codorníu Raventós, Javier Pagés; María del Mar Raventós i Roset.
campanya DE nadal
Codorníu, espot modernista

Codorníu, espot modernista_MEDIA_1 /
Temes:
El més llegit
- El canvi radical d'Antonio Orozco després de pesar 127 quilos: "El meu metge em va dir que em podien passar cinc coses"
- El jutge va repescar un nom
- Desmantellada una xarxa de ciberestafes a tot Espanya que dirigia un estudiant de 19 anys des de Terrassa
- Cop del Tribunal Suprem britànic a les dones trans
- El batxillerat fusionarà Física, Química, Biologia i Geologia