Muntanyes de plats, amuntegats els uns sobre els altres, tots a la vista. Ni que fos un pis d’estudiants. Però no, és un punt de peregrinació ‘‘influencer’’. ¿La cuina d’elxokas, potser? Tampoc: aquí els plats són nets. És Alouza, marca de ceràmica que triomfa a Instagram, amb 54.000 seguidors, i a TikTok, amb més de 10 milions de visualitzacions, que ara acaba d’aterrar a Catalunya, amb una botiga a Castelldefels (avinguda de la Constitució, 71) que promet convertir-se en un èxit.
moda ecologista
Aquí es ven ceràmica a 2,99 € el quilo
Aquestes vaixelles tenen més de 10 milions de visites a TikTok. L’obertura d’Alouza ha reviscut la compra a granel. A Barcelona es ven al pes des de roba fins a menjar per a gossos

El més llegit
- Els Mossos investiguen una baralla entre un home i el coronel Pedro Baños mentre firmava llibres per Sant Jordi
- Un funeral multitudinari acomiada la família Escobar-Camprubí
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Un bacteri, possible causa de l’augment del càncer colorectal
- Cercas, Bosch i Dueñas coronen un Sant Jordi miraculós i pletòric