obertures esperades

Inauguracions que porten cua: els nous locals ‘influencers’ de Barcelona

Des de tatuatges amb 2,3 milions de seguidors fins a hamburgueses cuinades per un ‘youtuber’ amb més de 4 milions de subscriptors, les noves obertures a la capital tenen segell ‘influencer’

Fa un parell de setmanes, una cadena humana que ni la Via Catalana del 2013 creuava el centre de Barcelona. Sota la promesa d’un clauer exclusiu per als primers a creuar les seves portes, un centenar de persones esperaven l’obertura de la primera botiga física de Nude Project a la ciutat (Canuda, 37), la tercera del món d’aquesta marca catalana que, en només quatre anys d’història, ha aconseguit mig milió de seguidors i colar-se als armaris de grans del reggaeton com Rauw Alejandro i Karol G

No és l’única obertura recent que ha portat cua a Barcelona. Smash Hiro (Floridablanca, 148), l’hamburgueseria del ‘youtuber’ Esttik, amb 4,46 milions de subscriptores, segueix amb esperes de més d’una hora cada cap de setmana. Com a Nude Project, sota el reclam de consumir un producte amb segell ‘influencer’. 

Una altra obertura recent amb milions de seguidors: l’Elijah del Hotel W (plaça Rosa Del Vents 1), el nou estudi de tatuatges, perruqueria i barberia del model Stephen James (2,3 milions de seguidors a Instagram). 

I en Diagonal Mar (avinguda Diagonal, 3), la marca NewYorker (amb 1.1 milions de seguidors) s’estrena a la ciutat amb un macroespai de 1.200 metres quadrats de la seva roba, famosa per dissenys joves que beuen de tendències urbanes i digitals, i sempre amb preus ajustadíssims. Sembla que la nova temporada d’inauguracions de Barcelona arriba amb nom d’‘influencer’.