Quan van anunciar el fitxatge de Manu Ríos com a protagonista de la quarta temporada d’‘Élite’, les xarxes es van omplir de crítiques. «Si només és un ‘influencer’», «¿que potser sap actuar?», «¿quin és el seu talent més enllà de ser guapo?», «a Netflix no et miren el currículum, sinó els seguidors», es repetia constantment a Twitter i Instagram. En part, tenien raó, ja que Manu era un nom més de l’estratègia que, segons la periodista cultural Ainhoa Marzol, segueix la sèrie per ser un ‘hit’: escollir un repartiment ple de noms amb grans xifres a Instagram i ficar-los a interpretar un guió mediocre basat en el «drama groller».
Manu Ríos: l’estrella d’‘Élite’ que viu completament per a la fama
Actor, cantant, model i ‘influencer’, encarna la fórmula de l’èxit de la sèrie: joventut, bellesa, carisma, sensualitat i unes ànsies òbvies de fer el que sigui per ser rellevant

Temes:
El més llegit
- Renúncies per venjança: la tendència que més temen les empreses
- Pablo Gil, economista: "Això és el que has de fer per invertir si guanyes 1.000 euros al mes"
- L’Anaís, la «model» que va intentar amagar un disc dur d’Ábalos a la Guàrdia Civil: «Som amics. Amistat pura i dura»
- Els campus d'estiu universitaris per a estudiants d'ESO es multipliquen a Catalunya
- Indignació interna a Bombers per la incorporació d’efectius en pràctiques per a Sant Joan