Quan van anunciar el fitxatge de Manu Ríos com a protagonista de la quarta temporada d’‘Élite’, les xarxes es van omplir de crítiques. «Si només és un ‘influencer’», «¿que potser sap actuar?», «¿quin és el seu talent més enllà de ser guapo?», «a Netflix no et miren el currículum, sinó els seguidors», es repetia constantment a Twitter i Instagram. En part, tenien raó, ja que Manu era un nom més de l’estratègia que, segons la periodista cultural Ainhoa Marzol, segueix la sèrie per ser un ‘hit’: escollir un repartiment ple de noms amb grans xifres a Instagram i ficar-los a interpretar un guió mediocre basat en el «drama groller».
Manu Ríos: l’estrella d’‘Élite’ que viu completament per a la fama
Actor, cantant, model i ‘influencer’, encarna la fórmula de l’èxit de la sèrie: joventut, bellesa, carisma, sensualitat i unes ànsies òbvies de fer el que sigui per ser rellevant
Temes:
El més llegit
- Els afectats per la retirada d’un sostre d’amiant valoren acudir al jutjat
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon
- Joël Dicker: «Què fan els pares dels nens que no llegeixen, a més de comprar-los telèfons?»
- La caiguda del clan Pujol arriba al cine per obrir "un debat necessari"
- L'empresari José Elías explica la seva història d'avals amb el Barça