La revelació empresarial de Ross Lipson –o «moment ‘ahà’», el descriu ell– està relacionada amb el consum de cànnabis. Va passar abans que la substància obrés l’exaltació de les ocurrències pròpies. El jove esperava el seu torn en un dispensari de Bend (Oregon), després que l’octubre del 2015 aquest estat s’hagués convertit en el quart dels EUA que legalitzava el consum de cànnabis per a majors de 21 anys, també per a ús recreatiu. Lipson –l’últim ungit per Silicon Valley i la cort de mitjans ansiosos per consagrar noves estrelles a qui anomenar «visionaris»– llavors es va fixar en l’enutjosa cua que serpentejava en un aparcament ple a vessar de cotxes.
Ross Lipson: el jove d’uns trenta anys que s’ha inventat l’‘Amazon’ de la marihuana
El nou ungit per Silicon Valley ha desenvolupat un programa per a la venda ‘online’ de cànnabis

El més llegit
- El caos s’apodera de l’estrena del Tour amb Enric Mas de protagonista
- Per què la Via Laietana reformada no té arbres: dels túnels del metro al volum dels testos
- Quatre morts i sis ferits en un accident a l’A-2 a Soses amb quatre cotxes implicats
- El Madrid topa amb Luis Enrique
- Amazon ja sap quin producte demanaràs tres mesos abans que ho demanis