Per als ‘boomers’ que llegeixin això i encara continuïn creient que TikTok és una mera ‘app’ d’entreteniment infantil i adolescent: Netflix s’ha gastat més de 20 milions de dòlars per tenir al seu catàleg una pel·lícula protagonitzada per Addison Rae, superestrella de la generació Z, la tercera tiktokera més seguida de la plataforma (83 milions), i que compta amb un benefici net anual de 5 milions de dòlars. Sí, és hora d’anar agafant-se més seriosament el microcosmos ‘celebrity’ de l’‘app’.
Hollywood s’encomana a les estrelles de TikTok
La indústria del cine i l’entreteniment saliva en vista de l’ascens mediàtic dels tiktokers, un pont directe cap a l’audiència més jove
Estrelles com Addison Rae i Charli i Dixie d’Amelio fitxen per Netflix, Disney i altres gegants de l’oci

El més llegit
- Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent