A tots els nous termes, paraulots, fenòmens, idees i situacions sorgits en pandèmia s’hi uneixen ara dos conceptes que la indústria de la moda estrena en aquest moment de cert respir i desescalada. Venen, és clar, del món anglosaxó i es presenten en dues versions. ‘Revenge shopping’ i ‘revenge dressing’. Venjança al comprar i venjança al vestir-se. És a dir: cremar la targeta (ja sigui ‘online’ o a les botigues físiques) i canviar el xandall per un vestit de color brillant, un bolso XL i molta bijuteria al pit.
Tendències
La desescalada del xandall: la moda demana hora
La indústria, que tant ha parlat de sostenibilitat, apel·la ara a treure’s d’una vegada la dessuadora i a entregar-se a un tiberi de compres sota la màxima del ‘més és més’.

Temes:
El més llegit
- Les principals cases d’apostes ja tenen un candidat favorit per ser el nou Papa
- Les 8 hores que van portar el futbol espanyol al caire de l’abisme: «El Madrid no ens pot demanar que canviem els àrbitres»
- El costat més fosc de la intel·ligència artificial: pornografia personalitzada i sense límits
- Catalunya torna a activar els avisos per pluges intenses per a aquest cap de setmana
- Les retallades de Trump arriben a l’espai: la NASA vol eliminar missions científiques per prioritzar la utopia de Musk de portar humans a Mart