A tots els nous termes, paraulots, fenòmens, idees i situacions sorgits en pandèmia s’hi uneixen ara dos conceptes que la indústria de la moda estrena en aquest moment de cert respir i desescalada. Venen, és clar, del món anglosaxó i es presenten en dues versions. ‘Revenge shopping’ i ‘revenge dressing’. Venjança al comprar i venjança al vestir-se. És a dir: cremar la targeta (ja sigui ‘online’ o a les botigues físiques) i canviar el xandall per un vestit de color brillant, un bolso XL i molta bijuteria al pit.
Tendències
La desescalada del xandall: la moda demana hora
La indústria, que tant ha parlat de sostenibilitat, apel·la ara a treure’s d’una vegada la dessuadora i a entregar-se a un tiberi de compres sota la màxima del ‘més és més’.

Temes:
El més llegit
- Anna Gatell: "Els pares han perdut l’autoritat i ignoren els perills del mòbil"
- El Rei carrega contra les «identitats excloents» i els «extremismes» des de Montserrat
- Milers de persones omplen les platges per celebrar Sant Joan
- Javier Albares, metge: «L’ús excessiu de pantalles pot provocar símptomes que portin diagnòstics equivocats de TDAH»
- Badia del Vallès celebra amb els Reis el seu 50è aniversari