Probablement, cap altra companyia dedicada a l’entreteniment s’adreci a un públic tan ampli com Disney. Segons s’afirma en els seus canals de promoció, l’empresa mira de «difondre històries, personatges i experiències que accedeixin als cors i llars de milions de famílies a tot el món», i és lògic que per això s’esforci per no ofendre. Però, ¿és possible això en una cultura com la nostra, construïda des de les xarxes socials i per tant basada en la disparitat, la ràbia i la confrontació?
L’obsessió de Disney per fer-se el progre
El gegant purga veus reaccionàries, revisa vells contes i aposta per la diversitat
La seva estratègia de creixement suma crítiques entre els conservadors, que l’acusen de partidisme
El més llegit
- Hisenda avisa: fins a 2.500 euros de multa per pagar aquestes quantitats amb diners en efectiu
- Així estan les enquestes de les eleccions a Catalunya
- Mantenir Consell de Cent costa deu vegades més que Diputació
- Daniel Sancho: "Vaig esquarterar el cos perquè estava en xoc"
- Les barraques de Montcada pugen un 25% després de dos anys d’oblit