Probablement, cap altra companyia dedicada a l’entreteniment s’adreci a un públic tan ampli com Disney. Segons s’afirma en els seus canals de promoció, l’empresa mira de «difondre històries, personatges i experiències que accedeixin als cors i llars de milions de famílies a tot el món», i és lògic que per això s’esforci per no ofendre. Però, ¿és possible això en una cultura com la nostra, construïda des de les xarxes socials i per tant basada en la disparitat, la ràbia i la confrontació?
L’obsessió de Disney per fer-se el progre
El gegant purga veus reaccionàries, revisa vells contes i aposta per la diversitat
La seva estratègia de creixement suma crítiques entre els conservadors, que l’acusen de partidisme

El més llegit
- Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent
- El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- L’infern d’Alba: «Han segrestat la meva filla. Se l’han emportat a Egipte i la casaran amb un noi de 10 anys»