La fama es mesura ara en K. O el que és el mateix, en milers (K) de seguidors, i no importa gaire com s’aconsegueixen. El propòsit del documental ‘Fake famous’, estrenat a la plataforma HBO, és revelar el món no tan glamurós que s’amaga darrere d’un perfil d’Instagram. Una cosa semblant a un ‘experiment-reality’ que té com a repte convertir ràpidament persones anònimes en ‘influencers’ combinant trucs de màrqueting per fer créixer una comunitat de fans entorn d’aquestes figures (compra de seguidors, viatges inventats i falsos patrocinis inclosos). Entre les aspirants a aquestes estrelles digitals hi ha Dominique Druckman. Una noia de tantes de 26 anys, de bellesa prototípica, sense genialitat destacada i aspirant a actriu.
Dominique Druckman: una de famosa de mentida
L’aspirant a actriu surt a la palestra d’un dia per l'altre gràcies a un documental que busca destapar les trampes de l’èxit digital.

Temes:
El més llegit
- De Palma a Barcelona amb un 13,68 a la selectivitat: ¿Què se n’ha fet de l’estudiant amb la segona millor nota de les Balears el 2024?
- Lamine s’esgota en tasques solidàries i acaba substituït
- Brad Pitt compra la famosa casa "ovni" de l'Empordà i l'envia a Califòrnia
- ¿Quins centres comercials obren el 9 de juny, Segona Pasqua, a Barcelona i Catalunya?
- Comprova quants diners tenen els teus veïns i els de tots els barris de Barcelona