Va començar com un número u a les llistes de iTunes. Però no es va conformar: després a Google, i Amazon, i Spotify, i YouTube i, així, s’obria pas la primera bomba musical del 2021, ‘Drivers license’, el ‘single’ debut de la joveníssima Olivia Rodrigo (2003) i l’actual cançó de moda. Les xifres ho demostren. ‘Drivers license’ és el tema (no nadalenc) amb més escoltes en un sol dia de la història de Spotify, amb 13.412 milions de ‘streams’ i ‘Rodrigo supera Drake com a artista amb més reproduccions en un sol dia a la plataforma’ van ser només alguns dels titulars que confirmaven l’èxit. Fins i tot la mateixa Rodrigo va pujar constants posts assegurant que encara no s’ho creia.
‘CELEBRITY’ EN POTÈNCIA
Olivia Rodrigo: de ‘noia Disney’ a ‘tiktokera’
L’actriu i cantant, formada al planter de l’entreteniment adolescent, arrasa a les xarxes amb el seu ‘single’ de debut
El més llegit
- El pronòstic del Meteocat és clar: arriben les pluges a partir d’aquest dia a Catalunya
- El fenomen ‘incel’ s’estén sense fre a les xarxes socials
- La caiguda del clan Pujol arriba al cine per obrir "un debat necessari"
- La Generalitat retira el decret sobre els càmpings en zones inundables
- Cercle blau a Whatsapp de Meta AI: com treure'l del telèfon