Més enllà de la seva dimensió social, afectiva i cultural, el Nadal té una expressió crematística que ha acabat convertida en una de les seves principals senyes d’identitat. La imatge de carrers plens de vianants carregats de bosses de regals compon una de les estampes més reconeixibles de les Pasqües, una postal a la qual les marques solen posar enquadrament amb les seves campanyes publicitàries generoses en avets, pessebres i emotivitat, que ens recorden en quin moment de la temporada ens trobem. L’any en què tot ha canviat, el consum nadalenc serà també diferent. No comprarem el mateix ni de la mateixa forma. Tampoc ho farem els mateixos dies ni als mateixos llocs.
LES NOVES FESTES
El Pare Noel arribarà en furgoneta: el tiberi del comerç 'online'

zentauroepp50518388 barcelona 22 10 2019 render imagen virtual de la iluminaci201113145827
Temes:
El més llegit
- Una veïna de Sant Adrià s’enfronta a 25 anys de presó per matar la seva parella amb «118 ganivetades» simulant «un joc sexual»
- Carme Forcadell: "Sabíem que pagaríem un preu, però no que seria tan car"
- El futur Liceu Mar farà guanyar a BCN un nou passeig marítim
- El Reial Club Marítim es traslladarà amb el World Trade Center el 2028
- De «no vull ser pare» a «superpare de l’any»: Bertín Osborne i la paternitat com a negoci