En la moda hi ha molts altres actors. Com els ‘showrooms’ en els quals compren les botigues multimarca. «La presència és essencial; l’experiència del client ha de continuar convivint amb l’‘e-commerce’. A tots ens toca reinventar-nos», assenyala Isabel Cano, al capdavant de Showroom Madrid. També la premsa especialitzada, tan dependent dels anunciants a Espanya, haurà de ser més creativa.
«Si el consumidor de moda reclama transparència, hauran de donar-l'hi»

zentauroepp52444880 a man wearing a sanitary mask takes photos during the dolce 200529142116 /
Temes:
El més llegit
- Els Mossos tanquen la investigació per la mort de l’amo de Mango: conclouen que la caiguda va ser accidental
- ‘La casa nostra’, la ‘sitcom’ de Dani de la Orden amb què 3Cat recuperarà l’esperit de ‘Plats bruts’
- Badalona desallotja el popular bar de 'tardeos' Santa Lola davant el malestar dels propietaris
- Lleó XIV nomena el barceloní Daniel Palau nou bisbe de Lleida
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"