Publicitat

El marxandatge de ‘Perro Sanxe’ provoca la caiguda web de la botiga del PSOE

El marxandatge de ‘Perro Sanxe’ provoca la caiguda web de la botiga del PSOE

L’alta demanda de marxandatge de ‘Perro Sanxe’ ha col·lapsat la pàgina web de la botiga del PSOE. El partit va posar ahir dijous a la venda productes amb aquest lema, que va començar com una crítica al líder socialista, Pedro Sánchez, però que la formació ha convertit en un reclam a favor del president del govern espanyol.

Així, el PSOE ha sabut aprofitar un dels atacs de l’oposició cap a Pedro Sánchez per obtenir rendibilitat econòmica. I ha posat a la venda samarretes amb el lema ‘Perro Sanxe’ a 4,99 euros així com pins a dos euros, que també inclouen la versió en femení del sobrenom.

Pedro Sánchez ja va esmentar aquest ‘mem’ quan va acudir al pòdcast ‘La Pija y la Quinqui’. «Hi ha un mem que m’encanta. ‘Más sabe Perro Sánchez por perro que por Sánchez’», va admetre entre rialles.

 Begoña Gómez, la seva dona, va ser la primera a lluir aquest pin en la celebració del resultat de les eleccions a la seu de Ferraz i no va passar inadvertida a Twitter. Ara, amb la venda oficial del marxandatge, han col·lapsat la web. També el PSOE va felicitar el Dia Mundial del Gos amb aquest mateix mem.