Infraestructura a debat

Les claus de la B-40: què ha aprovat el Parlament, en quin punt està el projecte, què volien ERC i el conseller

Prolongar el quart cinturó entre Sabadell i Terrassa aconsegueix l’aval de 114 diputats davant 15 que s’hi oposen

El 2009, amb José Montilla com a president, el tripartit d’esquerres format pel PSC, ERC i llavors ICV-EUiA va acordar traslladar al Ministeri de Foment tres opcions de traçat per a la Ronda del Vallès. S’havien posat d’acord després de mesos de negociació. Gairebé 14 anys després, aquest dimecres, el veterà diputat socialista Jordi Terradas els ho ha recordat als seus excompanys del Govern d’Entesa a propòsit de la votació sobre la moció, en la qual es debatia (entre altres temes) la redacció de la prolongació del quart cinturó: «I llavors no hi van votar en contra», els ha criticat, en plena discussió. Durant unes hores, l’aval a aquesta controvertida infraestructura ha sigut l’escull per aprovar els pressupostos de la Generalitat.