En la tríada de projectes que ara mateix encallen la negociació de pressupostos entre ERC i el PSC, la culminació de la B-40 s’emporta la palma de la longevitat. L’ampliació de l’aeroport del Prat (o la injecció de recursos per fer-ho atractiu, més ben dit) i Hard Rock i els seus esculls socioeconòmics s’allarguen, a tot estirar, una dècada. En canvi, el tercer, acabar el quart cinturó, suma lustres de discussions.
Infraestructura a debat
La B-40, un projecte en eterna discussió durant dècades
Conegut també com a quart cinturó en part del seu recorregut, la construcció a trossos d’aquesta autovia al Vallès sempre ha anat acompanyada de controvèrsia
ERC defensa que les millores en la mobilitat de la zona podrien afrontar-se sense la necessitat de completar l’eix viari mentre que el PSC creu que és imprescindible

Temes:
Conselleria de Territori Juli Fernàndez Raquel Sánchez Jiménez Carreteres Cotxes Pressupostos Generalitat de Catalunya Transports Ministeri de Transports Crisi Climàtica Obra pública Infraestructures
El més llegit
- "La sarna ja és un problema de salut pública entre els joves"
- Una persona morta al centre comercial Via Sabadell en desprendre's un plafó de formigó d'una botiga
- Dos grups d’experts reformaran la DGAIA en un termini de tres mesos
- Un home mor al caure-li un tros de façana a Sabadell
- Ferran Corominas: "Vam jugar 10 minuts plorant, ens vèiem a Segona"