Se solen utilitzar dues cançons per descriure cert comportament erràtic d’alguna persona o entitat. O partit polític. Una és ‘La Parrala’, de Concha Piquer, dedicada a una ‘cantaora’ andalusa i que té com a tornada famosa el ‘La Parrala, sí, la Parrala, no’. L’altra és ‘La Yenka’, dels holandesos establerts a Barcelona ‘Johnny i Charley’ que van immortalitzar la seva “izquierda, izquierda, derecha, derecha, adelante, atrás, un, dos, tres...”. Triïn la que es vulgui. Totes dues serveixen per descriure l’estranya relació d’ERC amb la unilateralitat i el ‘cas Kosovo’, és a dir, la manera en què els tribunals internacionals van acceptar la declaració d’independència d’aquest territori balcànic.
CONFERÈNCIA NACIONAL D'ESQUERRA
'La Parrala' kosovar d'ERC
Els republicans han apel·lat o renegat del mirall balcànic en funció de la situació interna i de la conjuntura política

fcasals44083010 graf1464 l hospitalet barcelona 01 07 2018 el vicepres180701133039 /
El més llegit
- «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- La Feria de Abril torna a ser gratis
- Flick, l’amo de les finals, despulla el Madrid (capítol III)
- Mor Montserrat Úbeda, referent de la catalanitat i ànima d’Ona Llibres
- Números premiats a la Grossa de Sant Jordi 2025: primer, segon i tercer premi