El ministre Alberto Garzón sorprenia amb la presentació d’un llibre de cuina amb receptes saludables per lluitar contra l’obesitat infantil. D’alguna manera, aquesta mesura en positiu venia a contrapesar l’anunci que havia fet feia algunes setmanes respecte a la regulació de la publicitat en horaris infantils en els mitjans tradicionals, però també a les xarxes socials, de tota mena de llaminadures, dolços, gelats, sucs... Vaja, de sucre empaquetat de forma atractiva per ser l’objecte de desig dels nostres nens.
Anàlisi
Garzón, Arguiñano i Caponata. El videocomentari de Verónica Fumanal
El Ministeri de Consum havia de guanyar-se el seu perquè i està servint per posar a l’agenda pública temes que són fonamentals per a la nostra societat

Temes:
El més llegit
- Jordi i Omar, les dues víctimes de l'incendi de Torrefeta: "Vam sortir a buscar-los, però era com estar a l'infern"
- Això és el que significa que els fills no facin cas als seus pares a la primera, segons el psicòleg Álvaro Bilbao
- El nen mort a Valls va estar tot el matí al cotxe mentre el pare treballava
- Mor Diogo Jota, el davanter del Liverpool, en un accident de trànsit
- Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar