Quan es pregunta a importants dirigents del PSOE per la campanya d’ Ángel Gabilondo per a les eleccions madrilenyes del 4 de maig, s’encongeixen d’espatlles i dirigeixen la mirada a la Moncloa. Bàsicament, se’n desentenen. «Pregunta-ho allà», diuen. Gairebé tota l’estratègia socialista en aquests comicis ha sigut dissenyada per dos dels col·laboradors més pròxims a Pedro Sánchez al Govern central: Iván Redondo, el seu cap de gabinet, i Paco Salazar, director adjunt del gabinet. Des de les llistes electorals fins als missatges principals de l’aspirant, passant pel rol del mateix Sánchez, la campanya està dirigida per l’equip del cap de l’executiu.
La campanya del 4-M empitjora la desconnexió entre el PSOE i la Moncloa
Les eleccions madrilenyes evidencien el poder del cercle més pròxim de Sánchez, capitanejat per Iván Redondo, en detriment de les estructures orgàniques i de la federació regional
L’equip del president busca el cos a cos amb Ayuso, imposa el seu criteri en les llistes i dissenya una estratègia dirigida als exvotants de Cs que no acaba d’agafar embranzida

Eleccions Madrid 2021 Salvador Illa Madrid Comunitat de Madrid Ciutadans PP - Partit Popular PSOE Pedro Sánchez PSC PSC Paco Salazar Isabel Díaz Ayuso Iván Redondo José Manuel Franco Ángel Gabilondo
El més llegit
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Així s'ha jubilat un jove amb 23 anys gràcies a una argúcia legal
- El futur Hospi de Jordi Alba i Thiago Alcántara: objectiu, arribar a Primera Divisió