La xarxa espanyola de trens d’alta velocitat (AV) és la més llarga del món després de la Xina i per davant del Japó i França. La decisió de convertir el nostre país en líder mundial ferroviari a 300 km/h ha suposat unes inversions de prop de 60.000 milions, que inclou la construcció d’estacions mastodòntiques, algunes en mig del no-res. Un model que s’ha desenvolupat des d’un eix radial, amb centre a Madrid, i que ha anat retardant (fins a no se sap molt bé quan) la unió de l’eix mediterrani d’AV que arribi, almenys, a Alacant des de la frontera francesa.
Xarxa ferroviària
Rodalies: prou de xerrameca

jjubierre21146847 estacion ave camp de tarragona161030155528
El més llegit
- ¿Quines despeses del cotxe em puc desgravar en la declaració de la renda?
- Natalia de Santiago sobre la jubilació: «Tenim un problema si deixem els diners quiets al banc»
- A la presó el matrimoni que tenia tancats els seus tres fills a Oviedo
- Confirmat pel Banc d’Espanya: aquests són els motius pels quals poden bloquejar-te el compte
- Detinguts tres menors a Mataró per la brutal agressió a un adolescent