Guanyar la Champions League del turisme

Guanyar la Champions League del turisme

JORDI OTIX

Fa un parell de nits caminava per la Diagonal de tornada a casa quan vaig reparar en el mussol de Rètols Roura, just a la confluència de l’avinguda amb el passeig de Sant Joan i el carrer Mallorca. L’antic reclam publicitari porta al terrat més de 50 anys, resistint múltiples avatars. Em vaig quedar una estona observant els seus hipnòtics ulls grocs. Expliquen que l’Ajuntament de Barcelona ha arribat a un acord amb la propietat per arreglar el sistema de llums, automatitzar-lo i que torni a parpellejar. Volia veure-ho. Volia que l’enorme mussol fes l’ullet; no a mi, sinó a la ciutat sencera. Sembla que se solapen els motius: el Barça va com una moto i, a dir d’un informe de la Cambra de Comerç i de l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), la capital catalana no es troba en "decadència" respecte de Madrid, com en els anys durs del procés, sinó que està convertint-se en un punt clau respecte a sectors com la salut, la biotecnologia o els serveis digitals a les empreses. Tant de bo.