Les dificultats dels cines per recuperar un flux recurrent d’assistència a les sales no es van acabar amb la pandèmia. Al contrari. La consolidació d’una oferta amplísima a l’abast de l’espectador continua avui dia erosionant l’esmentada afluència. Per a les seves visites al cine l’espectador mitjà té ben identificades aquelles pel·lícules mereixedores d’una experiència en pantalla gran, gairebé sempre comèdies familiars, pel·lícules d’elevat pressupost i grans franquícies. Els diners, per descomptat, també hi tenen molt a veure. El preu d’una entrada i altres despeses derivades, com les crispetes, anima molta gent a esperar que l’estrena de torn arribi a la plataforma que tenen contractada. O a piratejar, una pràctica que, lluny de ser minoritària, s’ha convertit en una cosa habitual davant la multitud de continguts atractius que bombardegen l’usuari, procedents de serveis que no es té cap interès a contractar.
La tribuna
Aperitius cinematogràfics
El cine és una experiència inigualable, però l’atenció té una duríssima competència en els mòbils, la recurrència en l’ús dels quals dona al seu consum una rellevància amb què els cines no poden ni somiar
Si el format ‘snack’ és la base del triomf de TikTok, compactar històries utilitzant rostres coneguts podria funcionar per eliminar les reticències de la generació Z
El més llegit
- Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- El Meteocat dona la benvinguda a la Setmana Santa amb pluges i un canvi important de temperatura en aquestes zones de Catalunya
- Les línies R3 i R4 de Rodalies iniciaran el setembre un any de tall a l’altura de Montcada Bifurcació
- Detingut un metge del CAP Sitges per corrupció de menors
- L'àudio de Piqué plorant davant la jutgessa del cas Supercopa: "Ningú pagarà pel dany a la meva imatge"