Hi ha coincidències que responen a algun tipus de planificació caòtica, impensada, o, en aquest cas, a alguna mena de confluència artística i moral en el temps. Aquest any, per exemple, passa amb La gavina, de Txékhov. Hi ha almenys quatre muntatges que s’han estrenat o estan a punt d’estrenar-se. El de Julio Manrique, al Teatre Lliure; el de la peruana Chela de Ferrari al Centro Dramático Nacional (que ja es va veure al Festival d’Avinyó aquest juliol); una Mouette de Stéphane Braunschweig, a l’Odéon-Théatre de l’Europe; i La gaviota de l’argentí Guillermo Cacace, que s’ha representat aquest cap de setmana al Temporada Alta.
A la nit, tempesta

Espectacle de dansa davant del Teatre Lliure de Montjuïc /
Temes:
El més llegit
- La venda de pisos ocupats prolifera a Barcelona i alimenta un ‘negoci’ paral·lel de desocupacions pagades
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Marc Márquez demostra el seu enorme poder als EUA
- Novetats en la Renda 2024: pagament per bizum, deducció per lloguer i millora per als donatius