La tribuna

Donar IA per llebre

De mentides en la promoció de pel·lícules se n’han dit sempre, però ara la tecnologia n’ha sofisticat l’execució. La intel·ligència artificial generativa ja n’ha après prou

Tot i que el tràiler de ‘Megalópolis’ hagi sigut retirat, el dubte s’ha convertit en una etiqueta de què Coppola no es podrà alliberar. És el pitjor ridícul: fer trampes i que et descobreixin 

Donar IA per llebre

Durant setmanes no han parat de publicar-se notícies relacionades amb la sonora patinada de Lionsgate amb la promoció de Megalópolis, l’última pel·lícula del premiat Francis Ford Coppola. Excessivament experimental, espifiada descomunal, un desastre de proporcions bíbliques... La cinta va generar tota mena de comentaris negatius durant el seu pas per Cannes. Va ser precisament aquesta pèssima acollida la que va fer que a la distribuïdora se li encengués la llumeta amb una idea de màrqueting provocador. Una d’aquestes idees que, si surten bé, acaben qualificades de genialitat però que, quan surten malament, enfronten les companyies al més gran dels ridículs. I això, lamentablement, ha sigut el que ha passat amb Megalópolis.

Temes:

Intel Focus