L’anunci de la tornada d’Oasis als escenaris, amb una gira de 17 concerts a les illes britàniques de la qual s’han posat a la venda (i esgotat immediatament) 1,4 milions d’entrades, ha mogut passions. Incloent-hi les que han fet elevar la polèmica sobre els preus dels tiquets a matèria de debat regulador per part del Govern britànic i, si les reclamacions d’alguns eurodiputats són ateses, de les autoritats de la competència de la UE. La polèmica neix de la política de "preus dinàmics" adoptada per part de les plataformes de venda de les entrades que han comercialitzat l’aforament disponible, com Ticketmaster. Així, a mesura que la demanda i l’oferta d’entrades disponible evolucionaven (tot i que en aquest cas aquesta evolució va ser un vist i no vist) el preu per al públic augmentava.
Editorial
Els concerts i les lleis del mercat
El risc d’engany està més en la revenda que en els preus dinàmics en funció de la demanda

El més llegit
- El Mundo Today | Cada cop més catalans caminen de matinada per carrerons foscos per poder sortir a 'Crims'
- Cristina Tamborero, dissenyadora: "Es porten molt els vestits de núvia dos en un"
- L’abandonament de docents a primària es duplica a escala mundial
- Els multireincidents se’n van a l’Hospitalet per la pressió policial
- Un conclave amb molts 'papables', però sense candidat clar