Una campanya electoral és, o hauria de ser, una conversa a la plaça pública, l’àgora de la democràcia, perquè els partits expliquin les seves propostes, les debatin entre si i els ciutadans disposin dels elements de criteri per exercir el seu vot. Vet aquí el desitjable marc de referència de la campanya de les eleccions catalanes del 12M que ara s’obre. És evident que el clima polític, marcat pels anys del procés i el contraprocés, de la politització de la justícia i la judicialització de la política, del debat identitari –d’un signe i d’un altre– sobre què som en detriment de què proposem, contamina la cita electoral catalana.
Editorial
Una campanya en prosa
A Catalunya és encara més necessari aterrar en allò concret després d’anys malgastant energies
Temes:
El més llegit
- Tres històrics deixen el Balcó Gastronòmic del Port Olímpic
- Com l'escalada ajuda Carlos Soria a sortir de l'accident a 7.700m de fa just un any: “Vaig al rocòdrom a les 7.00 h”
- Tres turistes espanyols moren en un tiroteig al centre de l’Afganistan
- Catalunya i Madrid s’allunyen de la productivitat de les regions més riques
- Manolo García: "M’ha agradat que, de cada dos catalans, un no ha anat a votar"