Audiovisual

La jugada mestra d’Amazon

Els anuncis obren una nova via d’ingressos per a la plataforma i arriben quan ja en saben molt de nosaltres

Prime Video és un incentiu per no pagar les despeses d’enviament de les compres

Elena Neira

A hores d’ara, tot el que té un compte a Prime Video sap que, des del 9 d’abril, una desagradable sorpresa espera després de clicar al play: anuncis. I no, no es tracta de les típiques autopromocions de continguts als quals ens tenien acostumats. Es tracta d’espots de tota la vida, els mateixos que fa dècades que ocupen gran part de la programació televisiva. Han arribat gairebé per sorpresa, tot just un mes després que ens informessin de la nova política de la plataforma a través d’una newsletter cordial. Per descomptat, hi ha la possibilitat d’eliminar els anuncis pagant una mica més al mes. 1,99 euros, per ser exactes. El dilema està servit. ¿De veritat ens agrada tant el Prime Video que teníem fins ara per voler pagar gairebé 24 euros més a l’any per no veure anuncis?

Temes:

Amazon