Puig, el grup de cosmètica, bellesa i moda creat el 1914 i gestionat per la tercera generació de la família fundadora, va anunciar ahir formalment la seva pròxima sortida en borsa, que feia mesos que s’estava anticipant. L’objectiu marcat és captar 2.500 milions d’euros, la meitat en forma d’ampliació de capital i l’altra meitat mitjançant la venda d’accions propietat fins ara de les quatre branques familiars que es repartien la totalitat de les participacions en el grup empresarial.
Editorial
Un pas endavant de Puig
La sortida a borsa pretén garantir un creixement viable i fer possible mantenir el seu caràcter familiar
El més llegit
- Això és el que perds de pensió si decideixes jubilar-te abans de temps
- Detingut un metge del CAP Sitges per corrupció de menors
- Els Mossos denuncien a una menor d'edat que s'accidenta amb el cotxe a Cassà
- LaLiga elimina el seu comunicat sobre les llotges vip després de les amenaces del Barça
- La dona que denuncia el jugador de l’Espanyol Álvaro Aguado assegura que la va violar en un lavabo de la discoteca Opium