Les empreses familiars s’estan movent amb més agilitat que mai i són més conscients de la necessitat de construir relacions sòlides i duradores amb els seus clients. Moltes han posat ja fil a l’agulla en aquesta tasca. El 2024 serà clau per reforçar aquesta tendència que consisteix a col·locar el client en el centre de la seva activitat, i que passa per entendre millor les preferències, les motivacions i les inquietuds dels seus clients, per agilitzar les relacions o intercanvis d’informació amb ells i per millorar l’experiència d’usuari. Tot això en un món digitalitzat, amb clients cada vegada més exigents, on apostar per la innovació es configura com un gran avantatge competitiu.
El client al centre
Per a l’empresa familiar és prioritari entendre el consumidor

El més llegit
- Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu