Les empreses familiars s’estan movent amb més agilitat que mai i són més conscients de la necessitat de construir relacions sòlides i duradores amb els seus clients. Moltes han posat ja fil a l’agulla en aquesta tasca. El 2024 serà clau per reforçar aquesta tendència que consisteix a col·locar el client en el centre de la seva activitat, i que passa per entendre millor les preferències, les motivacions i les inquietuds dels seus clients, per agilitzar les relacions o intercanvis d’informació amb ells i per millorar l’experiència d’usuari. Tot això en un món digitalitzat, amb clients cada vegada més exigents, on apostar per la innovació es configura com un gran avantatge competitiu.
El client al centre
Per a l’empresa familiar és prioritari entendre el consumidor
El més llegit
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Els súpers amplien l’oferta de plats llestos per menjar ‘in situ’
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- Fons Next Generation, palanca per transformar Catalunya i Europa