Cristina Pedroche va tornar a liderar les campanades. En un intent de dotar de contingut un joc que ja fa pudor de naftalina, aquest any s’ha vinculat el seu vestit a una campanya per visibilitzar la falta d’aigua potable al planeta. Greenpeace potser està satisfeta d’haver colat el seu missatge en un dels moments més emblemàtics de l’any, però l’acció no difereix massa d’aquesta pràctica degradant d’influencers fotografiant-se amb nens africans. Ja saben, simular una preocupació humanitària quan només et preocupa el melic.
Error del sistema
Pedroche i la naftalina
En el seu vestit, l’aigua era només un intent de vestir amb valors una vulgaritat ridícula, pretensiosa i anacrònica
El més llegit
- L’home que ‘va predir’ l’apagada
- Les renovables generaven el 74% de l’electricitat en el moment de la fallada
- Un milionari revela quina és la manera d’estalviar amb un salari baix
- Així era la «casa dels horrors» d’Oviedo: els tres germans alliberats, d’entre 8 i 10 anys, no anaven a classe, dormien en bressols i portaven tres mascaretes posades
- Blanquejar Hitler 80 anys després