Llibres d’ocasió Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.

El codi d’Orwell

L’artista David Shrigley no sent tírria per Dan Brown, però sí pel consumisme que reflecteix ‘El codi Da Vinci’ i recorda que Orwell va escriure ‘1984’ com a avís del que passa quan no valorem la democràcia

‘1984’, la distopia de referència mai mor

Una experiència per resoldre les incògnites d’‘El codi Da Vinci’

3aa3ee8075dd9bc1f2737ce133f43cbb45f0c513

El lector que freqüenti les llibreries de segona mà i el mercat de Sant Antoni sap que s’hi trobarà una sèrie de sospitosos habituals: títols que sempre reapareixen, exemplars que per anys que passin sobreviuen polsosos, atrinxerats rere l’orgull d’un èxit passat. La paradoxa és que un dia van ser ‘best-sellers’, les novel·les que tothom volia llegir, però de tan grapejades i populars van perdre el dret a quedar-se en una biblioteca privada. Entre catedrals del mar i capitans alatristos, entre ombres ventoses i ombres de Grey, el primer lloc sol ser per a les intrigues vaticanes de final inesperat, que Dan Brown va animar a ‘El codi Da Vinci’.