La confiança forma part dels intangibles que cotitzen a l’alça en l’era digital. La multiplicació de l’oferta al superar el comerç les barreres de l’espai i del temps determina que la confiança en les marques i en els productes sigui bàsica en tota relació entre un client i un proveïdor. El periodisme viu els seus pitjors moments quan perd la confiança dels lectors si el consideren doblegat als interessos dels poders o dels anunciants. Els bancs no aixequen el cap des que van perdre la confiança dels clients en la crisi financera del 2008. Tampoc els polítics van sobrats de confiança, entre altres coses perquè part del seu argumentari electoral el basen a sembrar la desconfiança dels electors en els seus adversaris. D’aquí neix la dificultat del pacte postelectoral.
NEWSLETTER Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Puigdemont i la confiança
Pedro Sánchez y Carles Puigdemont, ayer en el Palau de la Generalitat.
El més llegit
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- Els súpers amplien l’oferta de plats llestos per menjar ‘in situ’
- Puigdemont dubta del compromís contra l’extrema dreta d’Illa