Begudes energètiques Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.

Tot a favor

El nostre estat d’ànim determina què consumim. Per això és fàcil deduir que no és energia el que les marques d’aquestes insanes bombes de cafeïna amb sucres venen als joves: és seguretat.

Esportistes i ‘influencers’ donen ‘ales’ a les begudes energètiques, moda de culte entre els joves

Adolescents espanyols de vacances a Irlanda a la caça de Prime

Tot a favor

Tinc de tot, o gairebé, però vull més coses, i les vull ràpid. Més festa, més productivitat, més nota, més diversió, més resistència. No em conformo a sortir, vull batre les meves pròpies marques. Que m’admirin per això. Vull ser un monstre, un tigre, una estrella de rock, vull tenir ales, vull que vegin com ho faig, que ningú em sàpiga cansat, ni feble. La joventut s’ha convertit en un valor de mercat i al meu voltant tot va a tota velocitat: la música que escolto, les sèries que m’agraden, les xarxes socials, fins i tot les relacions personals. La lentitud, per als vells i els ‘losers’.