«Si no queda satisfet, li tornem els diners». Fa dècades que El Corte Inglés va treure aquesta frase com a promesa de marca. I gràcies no a la seva promesa, sinó al seu compromís, tothom identifica aquests grans magatzems com pioners en serietat i transparència. El que diuen, ho compleixen. Precisament aquest compromís fa que avui, tot i que el mercat ha canviat molt i s’ha diversificat encara més, tingui una clientela fidel. Fins i tot una part de les noves generacions trien aquests grans magatzems per la seva promesa: si no t’agrada, si no l’encertes amb un regal o t’ho repenses, no passa res: et tornem els diners. Sense explicacions ni matisos. Sense trampes. De debò.
MARC@ROYO
‘Overpromise’: Traspassant la promesa

Temes:
El més llegit
- Retirat un altre fuet tallat per salmonel·la: ja són tres marques afectades per aquesta raó
- La fiscalia investiga una vintena de casos d’abús econòmic d’avis
- Dues netes aprofitades: les acusen de robar 85.000 euros a la seva àvia
- L’assassí masclista d’Algemesí, a la jutge, somiquejant: «¡A la presó, no! ¡A la presó, no! ¡Protegeixin-me!»
- ¿Quan comencen les rebaixes d’estiu 2025? Dates de Zara, Mango i El Corte Inglés