«Si no queda satisfet, li tornem els diners». Fa dècades que El Corte Inglés va treure aquesta frase com a promesa de marca. I gràcies no a la seva promesa, sinó al seu compromís, tothom identifica aquests grans magatzems com pioners en serietat i transparència. El que diuen, ho compleixen. Precisament aquest compromís fa que avui, tot i que el mercat ha canviat molt i s’ha diversificat encara més, tingui una clientela fidel. Fins i tot una part de les noves generacions trien aquests grans magatzems per la seva promesa: si no t’agrada, si no l’encertes amb un regal o t’ho repenses, no passa res: et tornem els diners. Sense explicacions ni matisos. Sense trampes. De debò.
MARC@ROYO
‘Overpromise’: Traspassant la promesa

Temes:
El més llegit
- La jove de l’Hospitalet presa set anys a Oman torna a casa
- Set projectes multiplicaran la potència cultural de Barcelona
- Catalunya ultima un pla per fitxar científics dels EUA
- La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- De fabricar energia a fabricar cultura