«Si no queda satisfet, li tornem els diners». Fa dècades que El Corte Inglés va treure aquesta frase com a promesa de marca. I gràcies no a la seva promesa, sinó al seu compromís, tothom identifica aquests grans magatzems com pioners en serietat i transparència. El que diuen, ho compleixen. Precisament aquest compromís fa que avui, tot i que el mercat ha canviat molt i s’ha diversificat encara més, tingui una clientela fidel. Fins i tot una part de les noves generacions trien aquests grans magatzems per la seva promesa: si no t’agrada, si no l’encertes amb un regal o t’ho repenses, no passa res: et tornem els diners. Sense explicacions ni matisos. Sense trampes. De debò.
MARC@ROYO
‘Overpromise’: Traspassant la promesa
Temes:
El més llegit
- Desencallada la reforma de l’avinguda de Roma
- La malaltia continua desbocada a Catalunya i ja registra més d’11.000 casos
- Els súpers amplien l’oferta de plats llestos per menjar ‘in situ’
- Preocupació a Badalona pel caos de cotxes a l’entorn de Can Ruti
- Fons Next Generation, palanca per transformar Catalunya i Europa