HBO té els dies comptats... com a marca. El 12 d’abril Warner Bros. Discovery anunciava el rellançament de la seva plataforma de vídeo sota demanda, tres anys després de la presentació d’HBO Max. En aquesta ocasió el canvi serà molt més radical, ja que HBO desapareixerà del nom comercial i el servei passarà a dir-se Max a seques. El canvi, que serà efectiu als EUA a finals de maig i a Europa l’any que ve, ha provocat la ira dels seus fans més incondicionals. «És una de les ocurrències més estúpides en la història de l’entreteniment», assegurava el novel·lista Don Wislow en els seus perfils a les xarxes.
Plataforma de vídeo Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
HBO, la marca mítica que ara sembla destorbar
Molts veuen en el nou nom, Max, un tret al peu. Però té més sentit del que sembla. Si com a plataforma es tracta de ser competitiva, necessiten molts clients de manera estable

Temes:
El més llegit
- José Elías ho deixa clar: en què invertir per tenir rendibilitat sense riscos
- Sant Adrià estrena un resort de luxe de 53.000 metres quadrats
- Els treballadors podran avançar tres anys la jubilació parcial a partir de demà
- Seat prescindeix d’improvís de Griffiths, president de la companyia
- Cinc morts per una explosió de grisú en una mina d’Astúries