Fa uns anys, quan la vida era sobretot analògica, un amic de Londres va viure una particular forma d’assetjament. Un desconegut (mai no va saber qui era) es dedicava a escriure la seva adreça en promocions gratuïtes de catàlegs i ofertes. Així, de mica en mica, la seva bústia es va anar omplint de propaganda, oportunitats de viatges i fulletons de supermercats. Era una manera ben fàcil d’emprenyar, perquè, a més d’atapeir-li la bústia cada dia, fins al punt que el carter li va agafar mania, les seves dades quedaven en una llista i els enviaments es repetien. Si volia aturar-ho, doncs, havia d’escriure a l’emissor demanant-l’hi per favor. Quan ja es plantejava canviar de pis, esgotat, l’allau es va aturar gràcies a la complicitat d’un nou carter (que llençava directament la propaganda) i, cal suposar, que el cansament de l’assetjador anònim.
Article de Jordi Puntí Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Ajuda’ns a millorar
Darrerament ha procreat una forma de promoció més sibil·lina i que ens arriba a la safata de correu com si, de fet, fos una qüestió personal
Temes:
El més llegit
- Nou avís de la policia per als que han de renovar el DNI o el passaport
- Europa retira del mercat la vacuna de la covid d’AstraZeneca
- Peris confessa que va abusar de nens des del 1972
- La sanció a Sainz pel GP de Miami afegeix més polèmica sobre la FIA
- Joves polítiques s’obren pas en les llistes electorals del 12M