Fa uns anys, quan la vida era sobretot analògica, un amic de Londres va viure una particular forma d’assetjament. Un desconegut (mai no va saber qui era) es dedicava a escriure la seva adreça en promocions gratuïtes de catàlegs i ofertes. Així, de mica en mica, la seva bústia es va anar omplint de propaganda, oportunitats de viatges i fulletons de supermercats. Era una manera ben fàcil d’emprenyar, perquè, a més d’atapeir-li la bústia cada dia, fins al punt que el carter li va agafar mania, les seves dades quedaven en una llista i els enviaments es repetien. Si volia aturar-ho, doncs, havia d’escriure a l’emissor demanant-l’hi per favor. Quan ja es plantejava canviar de pis, esgotat, l’allau es va aturar gràcies a la complicitat d’un nou carter (que llençava directament la propaganda) i, cal suposar, que el cansament de l’assetjador anònim.
Article de Jordi Puntí Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Ajuda’ns a millorar
Darrerament ha procreat una forma de promoció més sibil·lina i que ens arriba a la safata de correu com si, de fet, fos una qüestió personal
Temes:
El més llegit
- ¿Quants diners s'emportaria el Barça per guanyar la Lliga?
- ¿Quantes hores has de dormir si vius a Catalunya? La Universitat de Columbia ho revela
- Catalunya vol incorporar 200.000 migrants al mercat laboral amb el nou reglament d’estrangeria
- Detectades obres il·legals en una reforma de Consell de Cent
- Treballar en excés pot alterar l’estructura cerebral i perjudicar des de la regulació emocional fins a la presa de decisions