Els projectes de plans d’estudi per als graus universitaris d’educació infantil i primària s’han obert en audiència pública per presentar al·legacions fins al 17 de març. La proposta original ha deixat atònita la comunitat educativa ja que són plans d’estudi que no s’han debatut en públic, tanquen la càrrega lectiva de manera rígida i, el pitjor, entren en contradicció amb certs aspectes de la LOMLOE o llei Celaá. Per tant, seria convenient que tant el Ministeri d’Universitats com el Ministeri d’Educació revisessin a fons una proposta tan estratègica i determinant per al futur de l’educació.
Article de Xavier Martínez-Celorrio Opinió Basada en interpretacions i judicis de l’autor sobre fets, dades i esdeveniments.
Mestres del futur sense sociologia
Sorprèn que el Ministeri d’Universitats promogui la cancel·lació de la sociologia de l’educació en els futurs graus de formació de mestres

Temes:
El més llegit
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Catalunya prepara un potent dispositiu per viure de manera massiva l’històric eclipsi total del 2026
- "Imprescindible": els elogis al millor restaurant de Tarragona segons Tripadvisor
- Òscar Ordeig, conseller d’Agricultura: «Tots els menjadors escolars haurien de tenir cuina pròpia»
- Cunyades de luxe en la gala més top